Saturday, April 30, 2011

bila dia datang

Assalamualaikum wbt...

Sekarang aku sangat bz dengan final.Aku still ada 4 paper lagi.Tapi dalam kesibukan aku menghadapi final, sempat la juga aku keluar berdating dengan en.Boyfie...Aku xnak update banyak pon..Tapi,last sekali aku buat double date syak.Dia dengan kawannya dan aku dgn En.boyfie.


nie lah En.boyfie yg selalu budget macho



kaki aku nampak panjang dah slim.tp kenyataan tidak..camera trick

Masa berfoya-foya dah habis.Nak fokus final lak.study sampai lebam.

12 comments:

  1. thank surayah...congrate 2 you coz dah bertunang.

    ReplyDelete
  2. hehehhe tq jgk yer lin....
    mgkin sbb jodoh kn...Allah tue mengujhi kita tuk dpt yg terbaik...insyalllah

    ReplyDelete
  3. most welcome sue,,xlama lgi kwen la 2..
    yap..klu x,xkan ada plngi selpas hujan kn?

    ReplyDelete
  4. heheheh...kwen lom lg kot lin....nak dpt kan keje n smbung dgree
    dlu kot....

    ReplyDelete
  5. good idea..muda lgi kot lau sue nk kawen..sue muda dri linda kn?

    ReplyDelete
  6. ah'ha sue muda 1 thn dr lin...
    that why la sue ckp not ready g...nk keje n smbung dgree luk...law lin ok dah kot
    hheheheh

    ReplyDelete
  7. linda muda lagi la..ade stahun lgi nk abes degreee..nk kumpul wet bnyak2 dlu..bru leh pk sal kawen

    ReplyDelete
  8. wah best lah lin yer nak hbs dgree dah...jelez ar...apa pon gud luck yah lin...

    ReplyDelete
  9. lambat lagi la sue...len la sue, dah baes bljar...linda xjumpa pon..klt mne sue tag linda?

    ReplyDelete