Friday, April 15, 2011

Today is my day

Assalamualaikum wbt...

Hari nie aku dapat test 2 Principles of Communication System.Alhamdulillah, result aku ok.Dan orang pertama yang aku cari adalah ma aku untuk inform pasal result aku.Aku taw dia pun mesti sangat gembira dengan apa yang aku dapat.Sebagai anak, aku dah jarang sharing pasal result aku dengan ma aku.Bukan aku dah xanggap ma aku sebagai kawan terbaik aku.Tapi, aku segan dengan ma sebbab result aku dah xmacam dulu.Aku xnak dia sedih bila taw result aku.

Bila result sku ok, aku akan sharing dengan ma aku.Disebabkan result PCOM, aku lebih bersemangat untuk menghadapi final nanti..Thanks a lot to her cause always pray for my success.Doa ibu adalah segalanya.So, korang jangan segan silu nak mintak mak2 korang doakan untuk korang dan buat sembahyang hajat.

Esok,sudah bermula study week untuk uni aku.This sem, study week aku 2 weeks.Tapi final aku, xbanyak pun gap.Aku janji dengan diri aku yang aku akn gunakan masa dengan sepenuhnya sepanjang study week nie.Kegembiraan parent aku adalah kegembiraan mereka jugak

No comments:

Post a Comment