Sunday, April 3, 2011

Male to female

Assalamualaikum wbt....

Ni aku ada tengok satu video, dari mamat nak jadi minah.Memang sebijik jadi macam minah.Aku pun dok terfikir-fikir la, macam mana doktor boleh fikir nak buat pembedahan macam tu.Almaklumla aku budak elektrik.Dunia biologi dah lama aku tinggalkan. Aku yang tengok pun rasa seram sejuk.Yang aku peliknya,mamat ni xrasa takut ke??Elok-elok dah jadi hensem, nak jd cantik lak.

Cube korang tengok video nie...euuuuuwwwwww....



Kadang-kadang, aku akui ada mak nyah yang lagi cun dari kami kaum perempuan nie.Kalau dia orang xbercakap, memang mati-mati kita ingat dia orang perempuan sejati.Bila buka je mulut, suara macam jantan habis.Macho gitu.Bila tengok nyah-nyah yang cun melecun nie. rasa nak pergi tanya je apa dia orang pakai sampai nuka licin gila.Kalah aku yang perempuan tulen nie.

Tapi aku memang xkan pergi ambil risiko la.Mahunya kena lempang dek mak nyah tu.Mak nyah xsuka perempuan tulen ok.Dia akan rasa tercabar.Satu lagi, korang jangan perli-perli mereka.Dengan serta merta dia boleh bertukar jadi jantan macho ok.




No comments:

Post a Comment