Tuesday, April 5, 2011

Test oh Test

Assalamualaikum wbt...

Bila ada test, masa tidur haruslah dikorbankan kan?Itu baru student.Student yang suka buat kerja last minute.Sama la macam aku yang suka belajar last minute.Dah jadi tabiat yang xelok.Even tahu xelok still amalkan lagi.Memang teruk budak linda ni.Bila test dah dekat, dalam mimpi pun boleh masuk segala rumus yang dah dihafal before tidur tu.

Azam dan segala janji yang dibuat untuk diri sendiri, agar tidak belajar last minute hanya tinggal janji je.Macam aku ni dah pegang prinsip janji perlu dimungkiri.Petang esok aku akan test PRINCIPLE OF COMMUNICATION SYSTEM. Subjek yang perlu aku hafal rumus, ingat-ingat waveform. For your information, bukan dalam bola sepak je ada kelab Manchester, dalam subjek ni pun ada.Tapi xde la United tu. Aku still xhabes cover lagi subjek nie.



Petang lusa aku akan ada test MICROCONTROLLER. Ni subjek yang aku paling takut sebab dia melibatkan programming.Dan otak aku, memang susah nak tangkap benda-benda macam ni.Aku pun xfaham kenapa boleh jadi macam tu, boleh jadi macam nie.Kadang tu aku main hafal je programming.Bila keluar je soalan lain, mula la aku gelabah badak.OK,aku nak solat subuh and sambung study lagi,



p/s : Dengan rasa rendah diri, aku harap korang tolong doakan untuk aku juga ye.

No comments:

Post a Comment