Monday, May 2, 2011

microprocessor & Electric circuit I

Assalamualaikum wbt,....

Dalam bz nak final, tangan aku still gatal nak menaip kat blog nie.Untuk release tension la konon.Esok aku akan hadapi 2 paper pada hari dan waktu yang sama.Disebabkan jadual exam aku clash, aku akn dikuarantinkan selepas exam Micro-C.Aku poun xtaw macam mana bentuk kuarantin tu.Ini pengalaman pertama aku.Aku paling cuak nak exam Micro-C sebab aku fail dalam bab-bab buat program.Dah namanya student, nak xnak aku kena belajar sampai faham dan sampai boleh jawab.Aku mendoakan esok adalah my lucky day.Aku juga harapkan,ingatan aku xbuat hal esok.Jangan tetiba aku lupa apa yang aku study.Encik2 dan puan syaitan, sila jangan ganggu aku esok dan semoga aku dalam keberkatan-NYA..

Aku juga doakan yang terbaik untuk kawan-kawan aku.Semoga kita semua akan lulus.Subject Micro-C, bila fail semester ni, confirm akan kena extend.Aku harap semua tu xkan terjadi kepada aku dan kawan-kawan aku.Good luck untuk semua ye.


No comments:

Post a Comment