Friday, April 15, 2011

I am a birthday girl

Assalamualaikum wbt...

Terima kasih banyak-banyak kat kawan yang wish face to face, via phone or via facebook.Aku hargai sangat-sangat.Sebagai tanda penghargaan aku,setiaap komen mereka aku balas, even banyak mana pun.Thanks a lot tau.Aku memang jenis sensitif ok.Maksud aku sensitif kat sini, mudah nak nangis.Time bufday aku, Syazreen datang untuk wish, belum sempat dia nak wish,mata aku dah ber-air..Aku touching kot.Aku pun nak minta maaf gak dengan dia.Dia pun mungkin ada banyak terasa dengan aku kot.Dan ini aku dapat dari Reen:



Aku juga dapat hadiah dari Dee..Dia datang bilik aku sambil nyanyi lagu birthday dalam versi korea.Sebab kami adalah peminat cerita korea.See, apa yang aku dapat dari Dee:



Sempena birthday aku jugak, seorang senior belanja aku lucnh.Thanks kak Yan.Disebabkan dia juga, aku dapat ini dari pak cik cafe.Sila tengok gambar kat bawah:


Thanks again untuk korang semua.Memang best kawan dengan korang.Love you all...

No comments:

Post a Comment