Thursday, April 7, 2011

Pengubat hati selepas test

Assalamualaikum wbt...

Test untuk minggu nie dah berakhir.A little bit upset sebab aku xdapt buat untuk test MICROCONTROLLER.Aku xtau la kenapa kepala otak aku xboleh terima programming.Harap-harap aku xkena repeat semester depan.Aminnnnnnn....Alhamdulillah untuk paper PRINCIPLE OF COMMUNICATION SYSTEMS.I'm looking forward for best mark.

Kat bawah ni korang mesti kenal kan, CHOI SI WON.Ala, lelaki handsome dalam super junior.Aki fall in love gila dengan dia.See, bila dia smile,boleh buat hati perempuan aku cair secairnya.Bertuahnya badan kalau dia suka aku juga.Benda mustahil yang akan berlaku.Selepas berhempas pulas dengan test, aku nk relax dengan layan cerita athenna.Dialah heronya.Athenna bukan love story, tapi aku nak tengok juga sebab mamat nie ada.



Cuba tengok dia senyum tu, rasa berdebar kan tengok.Memang super dupper handsome this guy.Kalau sesiapa layan variety show running man, ada satu episode yang SI WON datang jadi guest.Time game tu, muka dia bahagia betul bila nampak barang permainan.Dengan gaya yang selamba, lagi la terserlah kehandseman dia.Aku xtipu pun.Cuba korang tengok ni.

Kat bawah nie, gambar dia dalam cerita athenna.Mesti lagi cool kan dia.Agak-agak korang dia nak x jadi suami aku kalau aku lamar dia??Of cos la aku lamar dia dalam bahasa korea.hahahahha


Malam ni je aku nak lepak-lepak sikit.Esok aku janji nak study dan settelkan semua assingment aku.

No comments:

Post a Comment