Sunday, April 3, 2011

outing when blackout

Asslamaulaikum wbt..

Semalam, lebih kurang pukul 6 pm,hostel aku, iaitu UMP pekan blackout hinggalah pukul 8.30 pm still lagi blackout. Tetiba  member aku ajak keluar.Tanpa berfikir panjang aku terus setuju.Dok dalam bilik xboleh buat apa juga.Dahla panas, nyamuk pun banyak.Sempat la aku dapat gigitan cinta dari si nyamuk-nyamuk tu. Aku pakai biasa-biasa je.Shawl and inner pun main pakai je.Maklumla gelap.

Fisrt destinasi,kami keluar ke pekan.Pergi tempat orang jual-jual tu.Aku usha-usha, shawl tapi satu pun aku xbeli.Before nak balik tue, kami stop dekat kedai pak cik yang jual towel-towel.Then kita boleh sulam nama kat atas towel-towel tue.Tengah aku tengok-tengok benda tu, aku terpandang seorang mak cik ni.Aku rasa muka mak cik tu sangat familiar.Aku bedget lecturer Ump.Aku pun dok sibuk-sibik tanya kawan aku.Dia orang semua cakap xkenal.

Then ada sorang girl ni tengah beli towel tue jugak.Aku dengar dia panggil teacher kat mak cik tu.Aku dengan penuh berani dan berkeyakinan terus tanya:

aku: Nie teacher eh??
teacher: Yes,saya teacher.
aku: Sekolah mane ye??
Teacher : SMACH (SM Sains Machang).

Patut la aku macam kenal..Tapi aku xsure sangat nama dia.Macam-macam la teacher tu tanya aku.Ada satu soalan dia tanya, aku xboleh jawab:

teacher:Siapa teacher awak time form 5??
aku: Saya betul-betul lupa teacher..

Aku betul-betul lupa nama teacher yang ajar aku dulu..Nama cikgu lain aku ingat je.Teacher macam xpuas hati je..Sorry  teacher saya xsengaja.Saya bukan srudent yang baik kan?Then, adik junior nak ambil gambr aku dengan teacher.Oh, lupa nak bagitau,teacher aku bawa budak-budak untuk pertandingan english drama.

On the way nak balik ke UMP, kawan-kawan aku ajak ke Kuatan tengok wayang sebab kat hostel still blackout lagi. Kami pergi ke EC Mall dan tengok cerita Sucker Punch.Before masuk panggung, sempat la jugak posing-posing..




sangat selekeh kan?



justin dah bergambar dengan saya.Dia tarik-tarik nak aku bergambar dengan dia.

Sucker punch sangat bosan ok.Aku xnak bagi apa-apa bintang pon.Tapi pendapat orang lain0lain.Bagi aku memang xbest. Betapa aku bosan, tengok movie tu,aku smepat siapkan SUDOKU aku berbekalkan cahaya yang samar-samar.Kmai tiba kat UMP, pukul 3 pagi.

No comments:

Post a Comment