Sunday, June 19, 2011

UPM here I come

Assalamualaikum wbt...

Dah 2 hari aku berada kat UPM.Tadi aku baru balik dari testing court.
Alhamdulillah, aku termasuk dalam 1st six,even dah lama aku tinggal dunia
volleyball dan aku hanya training dua hari je.Tetapi, peha aku kembali sakit.
Same Seperti dulu2.Aku xboleh speed sangat time main.Aku harap, sakit 2
xkan terasa utime game esok.Esok, 1st game aku pukul 11 am.UMP akan bertemu
dengan UTHM.Kalau mengikut rekod pertemuan sebelum ini, UMP xpernah
dikalahkan lagi oleh UTHM.Dan aku harap, esok pun begitu jugak.

Aku jumpa team mate aku yang sama2 wakil kelantan dulu(itu pun nak mention kan)
time zaman sekolah rendah.Dah lama aku xjumpa dia.Naseb muka dia still sama macam
dulu.Asfalini namanya.Junior2 laki aku dah pandai panggil aku kecik gak.
Padahal badan aku xde la kecik mane pun.Buat malu je lau orang lain dengar.






p/s:need to go.bye.

No comments:

Post a Comment