Sunday, March 27, 2011

They make my day


Hello...Hello..
Semalam,ma datang kuantan.I'm totally happy.But, a little bit sad,because abah xdapat datang.But,still in a a hepi mood..Even ma ,Apiq and adik Ina je yang datang.Aku drive alone ke Tangjung Lumpur,to meet my ma there.Sah-sah la aku bukan pergi dengan kerete sendiri.Aku pinjam kerete calssmate aku.Thanks a lot to him.Tanpa dia mesti aku dapt jumpa sekejap je family.

Apa yang best,ma aku bawa barang-barang yang dikirim.Macam datang melawat aku kat hostel time zaman sekolah dulu.Then,sempat lagi aku teman pergi beli tudung-tudung.Dan aku pun terbeli sama tapi tertinggal dalam kereta family aku.xdapat la aku nak bergaya dengan shawl baru.

Before nak balik semula kat ump.seperti biasa la,aku akan sebak.Dah samapi ump,sah-sah la aku akan menangis.

ma aku (orang cakap aku adalah liza junior)-ma aku nama HALIZA-ZAITON


apiq,adik ina and auni(kazen)

First time aku rasa ma aku risau,bila aku terpaksa balik ump sorang-sorang..Malam lak tue..Macam-macam dia pesan..Mungkin aku dah besar panjang kot.Sebab tu dia lagi risau..Dia cakap,lau hantu yang kacau xpe.Kalau manusia yang bahaya..hehehehe..

No comments:

Post a Comment