Friday, March 25, 2011

perasaan bersalah

hello...hello..
Perasaan bersalah datang bertubi-tubi kat aku bila coach call ak..Ini perbualan antara aku dan coach:

coach: kenapa ni linda..Awak ada masalah apa??
aku: tak ada apa2 la coach.saya cuma rasa dah tua.xsesuai main dah.
coach: Lau xnak jadi setter,jadila libero.
aku: Nanti saya bincang dengan famili dulu.

Jangan salah faham.Aku bukan nak bagitau yang aku ni star ke,apa ke...Itu cuma alasan aku untuk menamatkan perbualan aku dengan coach...Persoalannya kenapa??Sebab aku rasa sangat bersalah.Tidak sepatutnya,orang yang jadi coach aku,minta aku main balik.Padahal dia yang bagi ilmu kat aku..Tue semua buat aku rasa bersalah sangat-sangat.

Sebeenarnya,aku nak main sangat-sangat tau.Tapi aku still ada perasaan kecik hati tue.Aku dah main lama volleyball.Since aku sekolah rendah lagi..Orang yang xkenal aku mesti xpercaya kan bila tengok fizikal aku..Aku admit aku agak pendek..Memang xsesuai langsung main bola tanpar..Ini buktinya ok???

Tapi aku xde la hebat mana pon main.

Aku dah berkecimpung dengan sukan nie lebih kurang 11 tahun tau.Dari aku xtau apa2,hinggalah aku dah boleh serve atas.Tapi aku still fail untuk spike.Nak receive bola ok la.

p/s: to coach I'am really sori.





No comments:

Post a Comment