Thursday, March 31, 2011

test 2 EMT

hello...hello...

Petang esok,tepat pukul 3 PM,saya ada test 2 EMT...Emt stands for Electromagnetic Fields.Subjek ni merupakan killing paper untuk students electrical.Sangat susah untuk dapat A but sangat senang untuk fail.Bagi yang amat gemarkan subjek yang 100% calculation + perlu hafal rumus yang entah apa-apa,confirm dia orang akan score.Tips nak score,perlulah makan,tidur,mandi dengan subjek ni.

Sebenarnya,kalau kita rajin berusaha,semua benda akan jadi senang.Buktinya, kalau subjek ni betul-betul susah mesti semua orang fail kan???Tapi still ada yang dapat A.Jadi, maknanya kita kena usaha lebih..Sesiapa yang berusaha dan berdoa, ALLAH akan hadiahkan kejayaan buat hamba-NYA...Marilah kita berusaha dengan jayanya..Saya nak offline segala benda, nak fokus pada paper nie.

Tolong doakan agar:

  • hati saya terang untuk terima segala ilmu 
  • saya tidak gabra atau loklaq time test
  • perasaan waswas xde (confident level tinggi)
  • tidak lupa segala rumus yang telah dihafal
Saya nak study.Terima kasih tolong doakan untuk saya.lagi best kalau,time saya tengah test korang baca surah yassin ke..bagi saya dapat jawab dengan tenang..hehehehe...demand la plak..

No comments:

Post a Comment