Thursday, May 5, 2011

Multimedia Technology & Applications

Assalamualaikum wbt...

Tajuk kat atas adalah, paper last aku untuk semester 6 nie.Tapi, satu apa pun yang aku study, langsung xmasuk kat kepala otak aku nie.Aku pun xfaham kenapa aku perlu ambik subjek nie.Kalau ikut logik, aku kan student electric dan subjek multimedia lebih kepada subjek untuk budak yang ambik sains computer,Xfaham aku.Dah la aku nie jenis xminat benda-benda macam nie.Banyak fakta dan benda-benda baru yang perlu aku faham dan hafal.

Seriously aku langsung xminat.Xtau la macam mana aku nak hadapi hari esok dengan dalam kepala aku, apa pun xde.Aku sangat stress dengan subjek nie.Hati aku still xboleh terima kenapa aku perlu belajar subjek nie.Buat pengetahuan semua, batch aku adalah batch pertama yang kena ambik final exam untuk subjek nie.Soalan-soalan past of course la xde untuk dibuat guide.Macam mana bentuk rupa soalan pun aku xdapat imagine.Project dah buat,sepatutnya xde la final.

Aku dok membebel kat sini pun,kenyataan tetap kenyataan. Aku still kena ambil exam nie untuk petang esok.Bukan dekan or pihak universiti baca pun bebelan aku kat sini.Tapi aku still nak cakap aku xpuas hati dengan subjek nie.Aku harap lecturer aku baik hati.Semoga dia bagi markah yang tinggi kat aku dengan kawan-kawan.Dah puas membebel..Aku nak sambung study lak.Even bukan sepenuh dan seikhlas hati pun.


No comments:

Post a Comment